2011-05-09 | 09:15:35

But I have tried so hard

Idag är ingen bra dag. Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna igen. Jag har feber och mår illa och vet inte varför jag är här i skolan över huvud taget. Allting snurrar, jag kan inte fokusera blicken riktigt och trots att folk runt omkring mig pratar hör jag knappt vad de säger. Det här inlägget tar egentligen alldeles för lång tid att skriva. Är jag sjuk? Jag vet inte. Skulle egentligen träffa en kompis efter skolan men jag orkar inte. Har dåligt samvete för det. Men jag måste ta det lugnt.
2 Kommentarer
Ida- - Skateboard bruden från Norrland:

Sv;Så lite så :-)

Tack :-D

2011-05-09 | 10:03:14
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
keela:

tack, vad glad jag blir :)

2011-05-09 | 11:12:25
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad