2011-03-06 | 03:18:38

And I, I should be floating but I'm weighted by thinking

Kan inte sova. Jag har krypningar i hela kroppen och kallsvettas. Istället för att sova har jag lyssnat på Disneylåtar (nostalgi ♥) käkat trippelchokladglass och haft Born This Way på repeat i en halvtimme nu haha. Tror jag ska kolla på några HIM-videor och sen försöka sova igen. Mina kusiner från Blekinge kommer hit och då måste jag vara social och kan därför inte vara uppe hela natten. Känner på mig att det kommer bli sjukt jobbigt. Men ja, mot TV:n!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad