2011-06-24 | 19:47:56

Midsommar

Har precis kommit hem från grannarna. Var där och käkade sill och potatis (quornbullar för min del), drack cider och träffade nytt folk =) var riktigt kul faktiskt, förutom att de andra grannarnas dotter var på sitt värsta trotshumör. Skulle egentligen vara med Emilia hemma hos henne men eftersom hon är sjuk bestämde vi att det var bättre att hon fick ta det lugnt. Dock så sa mamma att jag inte fick vara hemma så därför följde jag med pappa och lillebror till grannarna. Imorron blir det att bara ta det lugnt antar jag. Hoppas att vädret blir bättre än det varit de senaste dagarna
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad