2011-06-28 | 21:13:20

Lovely

Var nere vid sjön idag med mina bröder och lillebrors flickvän. Var faktiskt riktigt nice =) Fick lite färg också, fast eftersom jag hade vanlig bh med korsade band i ryggen så ser brännan rätt rolig ut haha xD badade för första gången i år också ^^ sen när vi kom hem gjorde jag risotto till hela familjen, vilket betydde att jag var tvungen att ha och göra med köttfärs ._. blä. men det blev bra iaf och borsorna sa att det var gott x) gjorde såklart vegorisotto till mig och brorsans flickvän, och den blev också bra ^^ haha jag borde verkligen laga mat oftare xD bra att kunna när man flyttar hemifrån ju x)

Just nu har jag precis tagit en paus från Sims och sitter och kollar runt på tumblr. Ska nog gå ut en stund snart för det är asvarmt på mitt rum x)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad