2011-06-23 | 19:29:22

Det är så fel

Jag är konstant rädd för att säga nåt fel till dig. Försöker alltid att tänka på min ton för att det inte ska låta fel. Är alltid noga med att inte säga saker som du inte vill höra eller som kanske kan misstolkas. Försöker alltid tänka på mitt ansiktsuttryck när jag pratar med dig. Det ska inte vara såhär. Jag ska inte behöva vara rädd för att säga nåt. Det du precis gjorde och sa var så jävla fel. Du hade ingen som helst anledning och absolut inte nån tanke på hur det får mig att känna. Du förstör mig fan. Fattar du inte hur det får mig att må?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad