2011-07-08 | 16:52:47

8 Juli

Är sjuk och har därför inte varit inne mycket på datorn över huvud taget de senaste dagarna. Mår ganska mycket bättre idag men det är fortfarande åt helvete. Har mest legat i sängen och kollat på Buffy och druckit vatten. Vilket liv haha x) Aja är glad att jag mår bättre iaf och hoppas att jag är helt frisk till marknaden nästa vecka. Det har redan börjat komma hit folk med matvagnar och sånt så snart kommer väl tivolivagnarna också. Anyways, ska försöka få i mig lite mat nu och sen ska jag antagligen spela sims
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

INFO OM MIG

Namn: Tintin Roshagen (Kallas Shatterkid)
Bor: Utanför Hässleholm
Ålder: 18 år

Sysselsättning: Går sista året på Barn & Fritidsprogrammet på Wendesgymnasiet i Kristianstad